Начальник Управління праці та соціального захисту населення
забезпечення реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці, соціальної та професійної адаптації Захисників та Захисниць України, членів їх сімей; організація ефективного співробітництва місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з профспілками та їх об’єднаннями, організаціями роботодавців та їх об’єднаннями;
забезпечення реалізації державної політики з питань соціального захисту та підтримки сім'ї, попередження насильства в сім’ї; забезпечення рівності прав чоловіків та жінок, протидії торгівлі людьми, виконання програм і здійснення заходів у цій сфері;
призначення та виплата всіх видів державних соціальних допомог, компенсацій та інших соціальних виплат, встановлених законодавством України;
забезпечення реалізації державної політики у сфері соціального захисту осіб з інвалідністю та громадян, які згідно з чинним законодавством мають право на пільги та компенсації, потребують соціальної підтримки з боку держави, організація забезпечення їх технічними засобами реабілітації, направлення дітей з інвалідністю до реабілітаційних закладів;
здійснення контролю за наданням соціальних послуг, у тому числі соціального супроводу сімей/осіб, організація визначення потреб населення громади в соціальних послугах, прийняття рішень щодо взяття на обслуговування мешканців громади до територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) міської ради, міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, КУ «Центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Жемчужинки» міської ради, проведення моніторингу надання соціальних послуг та оцінка їх якості;
розроблення та організація виконання комплексних програм і заходів щодо поліпшення становища соціально вразливих верств населення, сімей, громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах, всебічне сприяння в отриманні ними соціальних виплат та послуг за місцем проживання/перебування, в тому числі за рахунок коштів бюджету міської ТГ;
забезпечення соціальної інтеграції осіб з інвалідністю, сприяння створенню умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю до об'єктів соціальної інфраструктури;
забезпечення реалізації державної політики щодо соціального захисту внутрішньо переміщених осіб;
сприяння організації санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю, ветеранів війни, громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;
забезпечення організації санаторно-курортного лікування, відпочинку, проходження психологічної реабілітації для Захисників та Захисниць України, членів сімей загиблих учасників бойових дій;
забезпечення соціального захисту громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;
сприяння волонтерським організаціям та окремим волонтерам у наданні допомоги соціально незахищеним громадянам, які потребують волонтерської допомоги, та поширенні інформації про організації та установи, що залучають до своєї діяльності волонтерів;
у межах компетенції організація роботи, пов’язаної з наданням благодійної (гуманітарної) допомоги соціально незахищеним громадянам і сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах, в т.ч. з числа внутрішньо переміщених осіб;
здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України;
своєчасний та якісний розгляд в межах повноважень звернень від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, підприємств, установ, організацій, громадян з питань, віднесених до компетенції управління.
Здійснює керівництво діяльністю управління, сприяє створенню належних умов праці в управлінні
Подає на затвердження міській раді Положення про управління. Затверджує Положення про структурні підрозділи управління, посадові інструкції працівників цих підрозділів, розподіляє обов’язки між ними
Затверджує кошториси Лозівського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей і молоді, Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Лозівської міської ради, Комунальної установи «Центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Жемчужинки»
Планує роботу управління, вносить пропозиції щодо формування планів роботи міської ради та її виконавчого комітету з питань, що належать до компетенції управління. Вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи управління
Вносить пропозиції щодо розгляду на сесіях міської ради та засіданнях виконавчого комітету міської ради питань, що належать до компетенції управління
Здійснює розробку нормативно-правових актів (рішень міської ради та виконавчого комітету, розпоряджень міського голови), які належать до компетенції управління, та проводить відповідну експертизу таких актів
Проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до компетенції управління, вживає заходи щодо своєчасного розгляду їх пропозицій, заяв, скарг тощо
Перший заступник начальника Управління праці та соціального захисту населення
вища
-
Здійснює керівництво діяльністю відділу соціальних допомог, відділу з питань праці та соціально-трудових відносин, відділу з питань соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС.
Контролює роботу щодо реалізації соціальних гарантій громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, у сфері соціально-трудових відносин, оплати, охорони та належних умов праці, зайнятості населення.
Контролює роботу з призначення державних соціальних допомог, складання актів обстеження умов проживання заявників, складання актів встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю І чи ІІ групи або особами, які потребують постійного стороннього догляду для перетину кордону.
Контролює проведення моніторингу показників заробітної плати та своєчасності її виплати працівникам підприємств, установ, організацій усіх форм власності, фізичних осіб-підприємців.
Забезпечує організацію роботи щодо призначення виплат внутрішньо переміщеним особам; відповідає за онлайн опитування щодо моніторингу стану справ забезпечення прав внутрішньо переміщених осіб в Лозівській громаді.
Контролює здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду.
Готує проєкти програм соціального спрямування: Програми соціального захисту населення та Програми соціальної підтримки Захисників та Захисниць України, членів їх сімей та членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України в Лозівській міській територіальній громаді.
Готує проєкти рішень міської ради та її виконавчого комітету з питань, що стосуються діяльності управління.
Готує інформацію щодо діяльності управління для оприлюднення на офіційному веб-порталі Лозівської міської ради та на сторінках управління в соціальних мережах.
Розглядає в межах повноважень та організовує своєчасний та якісний розгляд працівниками управління звернень від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, підприємств, установ, організацій, громадян з питань, віднесених до компетенції управління.
Проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до компетенції управління, вживає заходи щодо своєчасного розгляду їх пропозицій, заяв, скарг тощо.
Заступник начальника Управління праці та соціального захисту населення
вища
-
Здійснює керівництво діяльністю відділу бухгалтерського обліку та фінансового забезпечення, відділу виплати соціальних допомог та відділу ІТ-підтримки
здійснює економічний аналіз фінансової діяльності управління; організовує роботу та приймає участь в розробці паспортів бюджетних програм та підготовці бюджетних запитів за програмно-цільовим методом
складає штатний розпис та кошторис витрат на утримання управління, на виконання програм соціального спрямування
організовує роботу, пов’язану з бухгалтерським обліком благодійної (гуманітарної) допомоги соціально незахищеним громадянам, сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах, внутрішньо переміщеним особам
забезпечує координацію роботи всіх відділів управління в частині фінансових питань, які виникають в ході виконання делегованих державою повноважень у сфері соціального захисту пенсіонерів, осіб з інвалідністю, одиноких непрацездатних громадян, дітей-сиріт, одиноких матерів, багатодітних
Співпрацює з Фінансовим управлінням міської ради, органом Державного казначейства, Департаментом соціального захисту населення ХОДА щодо вирішення проблемних питань, які виникають в ході фінансової діяльності управління
Заступник начальника Управління праці та соціального захисту населення
вища
-
надає організаційно-методичну допомогу щодо правильності застосування законодавства у сфері надання соціальних послуг контролює роботу щодо правильності оформлення документів громадян
здійснює контроль за дотриманням стандартів і нормативів, визначених чинним законодавством, щодо рівня та якості соціальних послуг, які надаються в громаді
контролює роботу щодо встановлення статусу та видачу довідок внутрішньо переміщеним особам; організовує роботу щодо виконання заходів місцевих програм соціального спрямування
готує проєкти рішень виконавчого комітету міської ради; сприяє волонтерським організаціям у наданні допомоги соціально незахищеним громадянам, які потребують волонтерської допомоги, в тому числі внутрішньо переміщеним особам
у межах компетенції організовує роботу, пов’язану з розподілом та наданням благодійної (гуманітарної) допомоги соціально незахищеним громадянам, сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах, внутрішньо переміщеним особам
забезпечує виконання комплексних програм та заходів щодо забезпечення рівних прав та можливостей чоловіків та жінок, протидії торгівлі людьми, реалізує заходи та програми, спрямовані на запобігання домашньому насильству та насильству за ознакою статі
готує пакет документів щодо присвоєння почесного звання «Мати-героїня»; опрацьовує видачу направлень на проходження психологічної реабілітації та відпочинку Захисникам та Захисницям України, членам сімей загиблих учасників бойових дій
співпрацює з громадськими організаціями; веде особистий прийом громадян та розглядає звернення громадян з питань, що належать до повноважень відділу
здійснює організаційне забезпечення діяльності колегіальних органів, створених при виконавчому комітеті міської ради
Начальник відділу забезпечення діяльності Управління
вища
-
Контролює організацію діловодства в управлінні; контролює роботу зі зверненнями громадян та своєчасність надання відповідей на них, роботу з інформаційними запитами від громадян
здійснює контроль за строками провадження та виконання службових документів, які надходять до управління; забезпечує контроль за своєчасним розміщенням інформаційно-роз’яснювальних матеріалів
контролює роботу щодо зв’язків зі ЗМІ, а також за надання публічної інформації щодо діяльності управління для оприлюднення на офіційному веб-сайті міської ради
контролює роботу щодо підготовки планів засідань комісій, рад, комітетів, робочих груп, створених при виконавчому комітеті з питань соціального захисту населення
контролює роботу щодо розробки зведеної номенклатури справ управління; організовує роботу щодо забезпечення відділів управління бланками, картками, журналами тощо; організовує та контролює роботу архіву управління; забезпечує ведення кадрової роботи в управлінні
визначена відповідальною особою за ведення військового обліку; забезпечує організацію цивільного захисту в управлінні;здійснює табельний облік посадових осіб, службовців, обслуговуючого персоналу та сторожів
приймає участь у розробленні положень про відділи та посадових інструкцій посадових осіб та службовців управління, робочих інструкцій обслуговуючого персоналу; контролює роботу завідувача господарства, водія автотранспортних засобів, прибиральників службових приміщень та сторожів
Начальник відділу ІТ-підтримки
вища
-
Забезпечує ведення та підтримку баз даних отримувачів соціальних допомог та соціально-незахищених верств населення
Забезпечує технічну сторону роботи з реєстрами, що використовуються в управлінні
Відповідає за належну організацію і підтримку автоматизованих робочих місць працівників управління
Забезпечує технічну сторону і підтримку проведення віддалених он-лайн нарад, вебінарів тощо
Забезпечує діяльність та наповнення web-сайту управління
Забезпечує застосування кваліфікованого електронного підпису та електронного документообігу в управлінні, доступу до електронних державних та місцевих реєстрів
веде облік комп’ютерного обладнання та ліцензій програмного забезпечення і забезпечує їх належне функціонування; відповідає за постійну наявність та заправку розхідних матеріалів до принтерів та іншої оргтехніки, забезпечує її технічне обслуговування та дрібний ремонт
підтримка і модернізація локальної обчислювальної мережі та забезпечення безперебійного доступу до мережі Інтернет
забезпечує створення та підтримку системних політик (за допомогою Active Directory) користувачів локальної обчислювальної мережі управління; формує та скасує акаунти користувачів програмних комплексів, що використовуються в роботі управління
супроводжує (встановлення оновлень, ведення довідників, індексація баз даних тощо) програмні комплекси, які використовуються в роботі управління
проводить заходи із захисту інформації: створення періодичних (щоденних, річних) та операційних копій баз даних, забезпечення вчасного оновлення ліцензійного програмного забезпечення, антивірусні перевірки та запобігання хакерським атакам
забезпечує автоматизоване формування відомостей та електронних казначейських реєстрів для місцевих і державних виплат
Начальник відділу з питань надання пільг
вища
-
Організовує роботу щодо підтримки в актуальному стані баз даних
контролює видачу посвідчень ветеранам війни та праці, багатодітним сім’ям та довідок дітям війни; контролює розподіл та видачу санаторно-курортних путівок
внесення до Централізованого банку даних з проблем інвалідності інформації про осіб з інвалідністю для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації
контролює прийом заяв від власників житла, які безоплатно прихистили внутрішньо переміщених осіб, проводить розрахунок компенсації за тимчасове розміщення (перебування) внутрішньо переміщених осіб, визначає обсяг компенсаційних виплат по Лозівській міській територіальній громаді
готує списки на виплату щорічної разової грошової допомоги до 5-го травня ветеранам війни; організовує роботу щодо складання актів обстеження матеріально-побутових умов домогосподарств та підтвердження фактичного місця проживання осіб для призначення пільг
готує статистичну та іншу звітність з питань, що належать до компетенції відділу; організовує роботу щодо виконання заходів місцевих програм соціального спрямування
проводить розрахунок компенсаційних виплат перевізникам за пільговий проїзд окремих категорій громадян на міських та приміських автобусних маршрутах загального користування; готує проєкти рішень міської ради та її виконавчого комітету
організовує та контролює видачу направлень дітям з інвалідністю до реабілітаційних установ та закладів
готує інформацію щодо розподілу компенсації та придбання житла пільговим категоріям, зокрема: дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, особам з їх числа, учасникам АТО/ООС та членам сімей загиблих, учасникам бойових дій на території інших держав
розглядає звернення громадян з питань, що належать до компетенції відділу; здійснює організаційне забезпечення діяльності колегіальних органів, створених при виконавчому комітеті міської ради
розглядає звернення громадян з питань, що стосуються діяльності відділу
Начальник відділу з питань соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС
вища
-
Здійснює контроль за призначенням та виплатою компенсаційних виплат та інших соціальних гарантій постраждалим від аварії на ЧАЕС
здійснює контроль за призначенням та виплатою компенсаційних виплат постраждалим внаслідок дії вибухонебезпечних предметів; забезпечує ведення статусних справ громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи
готує пакет документів на оформлення та видачу посвідчень громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи; організовує роботу по забезпеченню санаторно-курортним лікуванням цієї пільгової категорії
підтримує в актуальному стані електронну базу громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи; підготовку статистичної та іншої звітності, аналітичних матеріалів
проводить роз’яснювальну роботу серед населення з питань додержання законодавства України в частині соціального захисту громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, готує проєкти рішень виконавчого комітету міської ради щодо виконання заходів програм соціального спрямування
розглядає в межах повноважень звернення від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, підприємств, установ, організацій, громадян з питань, віднесених до компетенції відділу, веде прийом громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи
Начальник відділу з питань праці та соціально-трудових відносин
вища
-
сприяє реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати, охорони та умов праці, а також зайнятості населення
аналізує стан укладення колективних договорів на підприємствах, в установах та організаціях, проводить їх перевірку на відповідність нормам чинного законодавства та повідомну реєстрацію
проводить моніторинги впровадження мінімальної заробітної плати, своєчасної виплати заробітної плати, рівня та нормування праці, а також охорони праці в Лозівській міській територіальній громаді
приймає участь в розслідуванні нещасних випадків та гострих професійних захворювань; розробляє та забезпечує виконання заходів з охорони праці на рівні громади
займається організацією роботи щодо професійної адаптації Захисників та Захисниць України, членів їх сімей
забезпечує організацію і підготовку проведення тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (гро.забезп.), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, комісії з легалізації робочих місць, Координаційного Комітету сприяння зайнятості та професійної орієнтації населення
розглядає в межах повноважень звернення від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, підприємств, установ, організацій, громадян з питань, віднесених до компетенції відділу
готує проєкти рішень виконавчого комітету міської ради з питань, що належать до компетенції відділу
Начальник відділу соціальних допомог
вища
-
Забезпечує організацію роботи відділу з прийому громадян та призначення всіх видів державних соціальних допомог та компенсацій, які надходять поштою або через електронні сервіси, забезпечує організацію роботи щодо обміну інформацією з Державною податковою службою, Пенсійним фондом,центром зайнятості
організовує роботу щодо складання актів обстеження матеріально-побутових умов домогосподарств та сімей
здійснює контроль за призначенням компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги, за рахунок коштів бюджету міської ТГ
контролює здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду, проведенням інформаційно-роз'яснювальної роботи з цього питання; контролює надання звітів та інформацій
проводить інформаційно-роз'яснювальну роботу серед мешканців на підприємствах, в установах та організаціях міської територіальної громади з питань призначення державних соціальних допомог
контролює проведення верифікації соціальних виплат; організовує роботу щодо підтримки в актуальному стані баз даних: Програмного комплексу автоматизованої системи обробки пенсійної документації (АСОПД), Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (ЄІССС)
організовує роботу по взаємодії з відділом «Центр надання адміністративних послуг» міської ради щодо прийняття пакетів документів на всі види державних соціальних допомог через Програмний комплекс «Соціальна громада» та в паперовому вигляді, їх опрацювання та призначення допомог
готує проєкти рішень виконавчого комітету міської ради; здійснює організаційне забезпечення діяльності комісії з надання соціальних послуг мешканцям Лозівської міської територіальної громади, створеної при виконавчому комітеті міської ради
вживає заходи щодо своєчасного розгляду звернень громадян з питань призначення всіх видів державних соціальних допомог та компенсацій
Начальник відділу виплати соціальних допомог
вища
-
Організовує роботу щодо опрацювання особових справ та особових рахунків одержувачів всіх видів державних соціальних допомог та компенсацій,контролює своєчасне формування виплатних документів, правильність та додержання термінів підготовки виплатних відомостей
здійснює контроль за видачею довідок про доходи отримувачам допомог та за запитами установ; складає статистичну та іншу звітність
готує заявки на фінансування всіх видів допомог та компенсацій, що подаються до Департаменту соціального захисту населення ХОДА та обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
контролює опрацювання списків, наданих Інформаційно-обчислювальним центром Міністерства соціальної політики України, щодо встановлення факту подвійних виплат, невідповідності персональних даних тощо; розглядає звернення громадян з питань, що стосуються діяльності відділу
Начальник відділу "Центр учвсників бойових дій"
вища
-
Веде прийом учасників бойових дій та надає їм кваліфіковану допомогу; допомагає учасникам бойових дій в аналізі життєвої ситуації, визначенні основних проблем, шляхів їх вирішення
надає роз’яснення учасникам бойових дій щодо можливостей проходження професійної адаптації, санаторно-курортного лікування, психологічної реабілітації, відпочинку в санаторно-курортних закладах Харківської області
проводить роботу щодо організації занять спортом, фіз.-спорт. реабілітації, надання медичних, реабілітаційних та соціальних послуг, надання послуг соціального супроводу, адаптації, організація дозвілля, проведення культурно-масових та національно-патріотичних заходів для учасників бойових дій
Начальник відділу "Центр життєстійкості"
вища
-
Очолює відділ, здійснює організацію та керівництво його діяльності, розподіляє обов'язки між працівниками, координує та контролює їх роботу. Планує роботу відділу відповідно до покладених на нього завдань і функцій.
Здійснює контроль щодо прийому заяв від громадян на отримання довідок, актів обстеження, пакету документів на матеріальну допомогу, натуральну допомогу, на соціальні послуги, реабілітацію, тощо.
Контролює прийом пакету документів від ЦНАПу, проводить їх реєстрацію та надання результату про виконання.
Допомагає особам/сім'ям, які опинилися в складних життєвих обставинах, в аналізі життєвої ситуації, визначенні основних проблем, шляхів їх вирішення.
Сприяє у встановленні зв'язків заявника з іншими фахівцями, установами, організаціями тощо з питань отримання соціальних послуг, медичних, реабілітаційних послуг, психологічної допомоги або перескерування відповідно до індивідуальних потреб заявника до інших суб'єктів.
Завідувач сектору з питань юридичної роботи
вища
-
Організовує та забезпечує дотримання чинного законодавства України відділами управління під час виконання покладених на них завдань
перевіряє на відповідність законодавству проєкти наказів, інших актів, що подаються на підпис начальнику управління, розробляє проєкти договорів, що стосуються діяльності управління та приймає участь у роботі, пов’язаній з їх укладенням
готує проєкти рішень міської ради та її виконавчого комітету; організовує претензійну та позовну роботу в управлінні; аналізує та узагальнює результати розгляду судових справ
представляє у встановленому законодавством порядку інтереси управління в судах, інших органах під час розгляду правових питань і спорів; виконує обов’язки уповноваженої особи із здійснення закупівель
виконує обов’язки секретаря опікунської ради при виконавчому комітеті міської ради, представляє інтереси виконавчого комітету міської ради як органу опіки і піклування в судах загальної юрисдикції, виконує обов’язки секретаря спостережної комісії виконавчого комітету міської ради
здійснює організаційне забезпечення діяльності опікунської ради при виконавчому комітеті міської ради та спостережної комісії виконавчого комітету міської ради